Προσευχή στόν Κύριο - Ἀρχιμανδρίτης Σεραφείμ Δημόπουλος (†)

 

 

λέησόν με Θεός κατά τ μέγα λεός σου κα κατά τ πλθος τν οκτιρμν σου ξάλειψον τ νόμημά μου.

 

λέησόν με Θεός κα μ μ γκαταλείψεις νεκεν το πλήθους τν φοβερν κα παίσχυντων μαρτιν μου.

 

Μ ποστρέψης τ πρόσωπόν σου πό το δούλου σου τι θλίβομαι κα συνθλίβομαι ες τ πλήθη τν μαρτιν μου.

 

Σπλαχνικό κα συμπαθές ρίξε τ βλέμμα σου ες τν δολον σου κα φώτισε τ πρόσωπό μου μ τς κτίνες το γίου σου προσώπου, διότι σύ, Κύριε, εσαι πρ καταναλίσκον. πίσκεψαι ν ελέει κα οκτιρμος τν ζωήν μου, κα κατά τ πλθος τν μαρτιν μου μ μο δώσεις τς πρεπούσας βασάνους κα τιμωρίας, λλ’ σον τ πλθος τν νομιν τόσον κα τ πλθος τν δωρεν κα ελογιν σου.

 

πιμέτρησον τς νομίας μου χι μ τ μέτρον τς δικαιοσύνης σου, λλά μ τν πειρόν σου συμπάθειαν κα εσπλαγχνίαν.

 

Δίκασόν με, Κύριε, κατά τν φοβεράν μέραν τς δίκης σου με μεροληψίαν, διότι δν ντέχω ες τν δικαιοσύνην σου.

 

νθυμο, Κύριε, τι χάριν μο καρφώθηκες πί το ξύλου το σταυρο κα σταγόνα προς σταγόνα ξέχεες τ πανάγιον κα ζωοποιόν σου αμα. ξ νόματος ατς σου τς θυσίας κα τς πείρου σου γάπης σε παρακαλ, μν φήσεις τήν ψυχή μου ες τα χέρια τν πονηρν κα δυσειδν πνευμάτων, λλ’ γγελός σου φαιδρός κα φωτεινός ς τν παραλάβει κα κεραίαν πό τ τελώνια ς τν διαφυλάξει κα ες τν πουράνιον βασιλείαν σου ς τν τοποθετήσει.

 

Ναί, Κύριε τν δυνάμεων, δεσπόζων ορανο κα γς, διακρατν με χερα πανίσχυρον τ σύμπαντα, δεξον π’ μέ τν δύναμίν σου νδυναμώνων με κατά τν παθν κα τν βδελυρν πιθυμιν.

 

Πάντα τατα ζητ, Κύριε, δι πρεσβειν τς γίας παρθένου Μητρός σου, το γίου ωάννου Προδρόμου, τν γίων σου νδόξων ποστόλων κα τν γίων σου καλλινίκων Μαρτύρων κα τν σίων σου, δι τν πρεσβειν κα κεσιν τν ποίων σσον με ς γαθός κα λεήμων Θεός.

 

λάσθητί μοι, Σωτήρ, διότι πολλαί εναι α νομίαι μου κα κ βυθο τν κακν νακάλεσαί με δέομαι, διότι πρός σέ βόησα, Θεός τς σωτηρίας μου.

 

ΠΗΓΗ: † ρχιμ. Σεραφείμ Δημόπουλου, ΛΟΓΟΙ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ Α’. κδοση Φιλ. Σωματείου «ωάννης Χρυσόστομος», Λάρισα 2015.

 


 

 

κ τς ερς Μονς