Προσευχή του Οσίου Εφραίμ - Εὐχὴ πρὸ τοῦ ὑπνῶσαι


 Ες τ νομα το Πατρς κα το Υο

κα το γίου Πνεύματος.

μήν.

Δόξα Σοι Θες μν, δόξα Σοι.

 


 

 

Κύριε ησο Χριστ Θες μν, τν γίαν Σου Μητέρα τιμιωτέραν ναδείξας πασν τν πουρανίων Δυνάμεων, ατς Πανάγαθε, δι τν πρεσβειν Ατς κα πάντων Σου τν γίων, παρακλήθητι, κα συγχώρησόν μοι τ ναξί δούλ Σου, ε τι μαρτον σήμερον ς νθρωπος, μλλον δ ς πάνθρωπος, τ κούσιά μου πταίσματα κα τ κούσια, τ ν γνώσει κα ν γνοί, τ κ συναρπαγς κα προσεξίας κα πολλς μου αθυμίας κα μελείας γεγενημένα, ετε τ νομά Σου τ γιον μοσα, ετε πιώρκησα βλασφήμησα κατ διάνοιαν, ν τινί Σε παρώργισα, κλεψα, ψευσάμην, φίλος παρέβαλε πρς μ κα παρεδον ατόν, δελφν θλιψα κα παρεπίκρανα, σταμένου μου ν προσευχ κα ψαλμδί νος μου πονηρς ες τ πονηρ και βιωτικ περιεπόλευσεν, παρ τ πρέπον τρύ φησα, ετράπελα λάλησα, φρόνως γέλασα, κενοδόξησα, περηφανευσάμην, κάλλος μάταιον θεασάμην κα π’ ατο θέλχθην τν νον, τ μ δέοντα φλυάρησα, τ λάττωμα το δελφο μου περιειργασάμην κα κατέκρινα ατν κα τ μαυτο ναρίθμητα λαττώματα παρεβλεψάμην, ετε τς προσευχς μου μέλησα, ετε τι λλο πονηρν νενόησα.

 

Τατα πάντα κα λλα, περ πραξα κα ο μέμνημαι, συγχώρησόν μοι Θες τ χρεί δούλ Σου, κα λέησόν με ς γαθς κα Φιλάνθρωπος, να ν ερήν κοιμηθ κα πνώσω σωτος γώ, δοξάζων Σε σν τ Πατρ κα τ παναγί κα γαθ κα ζωοποι Σου Πνεύματι, νν κα ε κα ες τος αἰῶνας τν αώνων. μήν.

 

Δι’ εχν τν γίων Πατέρων μν,

Κύριε ησο Χριστ Θες μν,

λέησον κα σσον μς. μήν.

 


 

 

κ τς ερς Μονς