Το γράμμα της αγάπης του Θεού-Πατέρα

 -Παιδί μου!!! ...  

 

 


 

 - Μπορεί να μην με γνωρίζεις, αλλά εγώ ξέρω τα πάντα για σένα.. (Ψαλμ. 139:1)

Γνωρίζω πότε είσαι καθιστός και πότε όρθιος.... (Ψαλμ. 139:2)   

Ξέρω κάθε βήμα σου… (Ψαλμ. 139:3)

Ακόμη και οι τρίχες της κεφαλής σου είναι μετρημένες… (Ματθ. 10: 29-31)

Διότι φτιάχτηκες κατ’ εικόνα μου… (Γένεσ. 1:2)

Μέσα σ’ εμένα ζεις, κινείσαι και υπάρχεις… (Πράξεις 17:28)

Σε γνώριζα πριν ακόμη διαμορφωθείς στην μήτρα της μητέρας σου...(Ιερεμ. 1:4-5)

Σε διάλεξα όταν σχεδίαζα την δημιουργία… (Εφεσ. 1:11-1)

Δεν ήσουν ένα λάθος… Γιατί όλες οι μέρες σου είναι γραμμένες στο βιβλίο μου… (Ψαλμ. 139:15-16)

Εγώ όρισα την ακριβή ώρα της γέννησής σου και πού θα ζούσες… (Πράξ.17:26)

Γιατί φοβερά και θαυμάσια πλάστηκες… (Ψαλμ. 139:14)

Εγώ σε διαμόρφωσα στη μήτρα της μητέρας σου… (Ψαλμ. 139:13)

Και σε έφερα στον κόσμο την ημέρα που γεννήθηκες... (Ψαλμ.  71)

Με έχουν παρουσιάσει λάθος άνθρωποι, που δεν με γνωρίζουν…(Ιωάν. 8:41-44)

Δεν είμαι απόμακρος και θυμωμένος, αλλά είμαι η απόλυτη έκφραση της αγάπης... (Α΄ Ιωάν. 4:16)

Και είναι επιθυμία μου να σε κατακλύσω με την αγάπη μου... Απλά, επειδή είσαι παιδί μου και είμαι ο πατέρας σου... (Α΄ Ιωάν. 3:1)

 

 

* Σου προσφέρω περισσότερα από όσα θα μπορούσε ποτέ να σου προσφέρει ο σαρκικός σου πατέρας… (Ματθ. 7:11) Γιατί είμαι ο τέλειος Πατέρας...(Ματθ. 5: 48)

Κάθε καλό δώρο που λαμβάνεις, έρχεται από το δικό μου χέρι...(Ιακώβ 1: 17)

Γιατί εγώ είμαι ο προμηθευτής σου και φροντίζω για όλες τις ανάγκες σου…(Ματθ. 6: 31-33)

Το σχέδιό μου για το μέλλον σου ήταν πάντα γεμάτο με ελπίδα… (Ιερεμ. 29:11)

Γιατί σε αγαπώ με αγάπη παντοτινή… (Ιερεμ. 31:3)

Οι σκέψεις μου για σένα είναι αμέτρητες, όπως οι κόκκοι της άμμου στην ακρογιαλιά… (Ψαλμ. 139:17-18) Και χαίρομαι για σένα με τραγούδια…(Σοφον. 3:17)

* Δεν θα σταματήσω ποτέ να κάνω καλό για σένα...(Ιερεμ. 32:40)

Γιατί είσαι το πολύτιμο απόκτημά μου… (Έξοδος 19:5)

* Επιθυμώ να σε στερεώσω με όλη την καρδιά μου και όλη την ψυχή μου…(Ιερεμ. 32:41).  Αν με ψάξεις με όλη την καρδιά σου, θα με βρεις... (Δευτερον. 4:29)

Ζήτα την ευτυχία σου σε εμένα και θα σου δώσω ό,τι η καρδιά σου λαχταρά..(Ψαλμ.37:4) Γιατί εγώ είμαι Αυτός που σου έδωσα αυτές τις επιθυμίες... (Φιλιπ. 2:13)

Είμαι ικανός να κάνω για σένα περισσότερα από όσα θα μπορούσες να φανταστείς… (Εφεσίους 3:20) Γιατί εγώ είμαι ο μεγαλύτερος υποστηρικτής σου... (Β΄ Θεσσ. 2:16-17)

Εγώ είμαι επίσης ο πατέρας που σε παρηγορεί σε όλες τις δυσκολίες σου...(Β΄ Κορ.1:3-4)

Όταν είσαι συντετριμμένος, εγώ είμαι κοντά σου... (Ψαλμ..34:18) Όπως ένας βοσκός κουβαλάει ένα πρόβατο, σε κουβαλάω κοντά στην καρδιά μου…(Ησ. 40:11)

* Μια μέρα θα σβήσω κάθε δάκρυ από τα μάτια σου… (Αποκάλ. 21:3-4)

Και θα πάρω μακριά όλο τον πόνο, που υπέφερες πάνω σε αυτή την γη… (Αποκάλ.21:4)

Είμαι ο πατέρας σου και σε αγαπώ, όπως ακριβώς αγαπώ τον Υιό μου, τον Ιησού… Γιατί στον Ιησού Χριστό η αγάπη μου για σένα φανερώνεται.. (Ιωάν. 17:23, 26)

Και ήρθε να δείξει πως είμαι μαζί σου και όχι εναντίον σου... (Ρωμ. 8:31)

Και να σου πει ότι δεν λογαριάζω τις αμαρτίες σου… (Β΄ Κορινθ. 5:18-19)

 

 

* Ο Ιησούς σταυρώθηκε, ώστε εσύ κι εγώ να συμφιλιωθούμε...(Β΄Κορινθ. 5:18-19)

Ο θάνατός Tου ήταν η υπέρτατη έκφραση της αγάπης μου για σένα...(Α΄Ιωάν. 4:10)

Έδωσα ό,τι αγαπούσα περισσότερο για να κερδίσω την αγάπη σου… (Ρωμ. 8:32)

Εάν δεχτείς το δώρο του Υιού μου, του Ιησού, δέχεσαι εμένα... (Α΄ Ιωάν. 2:23)

Και τίποτα δεν θα σε χωρίσει πια από την αγάπη μου… (Ρωμ. 8:38-39)

Έλα σπίτι και θα κάνω την μεγαλύτερη γιορτή, που έχει γίνει στον ουρανό... (Λουκ. 15:7) Ήμουν πάντα Πατέρας και θα είμαι πάντα Πατέρας…(Εφεσ. 3:14-15)

Η ερώτησή μου είναι: Θα γίνεις παιδί μου;... (Ιωάν. 1:12-13)

* Σε περιμένω!!!… (Λουκ. 15:11-32)

 

Με αγάπη, ο Πατέρας σου

Ο Παντοδύναμος Θεός

 

ΠΗΓΗ: tilegrafima.gr/arhontariki Πρώτη δημοσίευση 26/03/2015.

 

 


 

κ τς  ερς Μονς